
02-01-11, 00:44
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Δλδ εννοείς αυτά που αντί για ντιστριμπιτερ με το αξονάκι για κινηση από εκκεντροφόρο, τα άλλα που έχουν τους διπλους πολλαπλασιαστες και παίρνουν σήμα ηλεκτρικό από ένα ας πουμε φωτοκύταρο στον στροφαλοφόρο? πχ το μαμά της ΕΕ111 4E-FE, εχω δει το 4A-GZE να ειναι έτσι και άλλα, γιατί αυτα που έχουν το κλασικό ντιστριμπιτερ το αβανς ρυθμίζεται χειροκίνητα εκεί, το εχω δοκιμάσει κιόλας στο 4E-FTE. Δδλ αυτά τα μοτερ έχουν κανὲνα θέμα με το υγραέριο? γιατι διάβασα πως στο υγραέριο θέλει διαφορετικό αβανς από αυτο της βενζίνης, πως θα αλλάζει αυτό ανάλογα με την χρήση σε ένα τέτοιο μοτερ?
με πολλαπλασιαστές πάνω σε μπουζί δεν έχω δει ποτε! ποιά ειναι αυτά ?
|
Σε πολλά ντιστριμπυτέρ καταλήγει ένα σωληνάκι από την υποπίεση της εισαγωγής. Από εκεί αλλάζει και το αβάνς, ώστε να δένει την ανάλογη προπορεία όταν πατάμε το γκάζι. Άλλα πάλι, δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα (π.χ. το ντιστριμπυτέρ με μαγνήτες της marelli που φορούσε το mirafiori στο μοτέρ το spyder).
Πολλαπλασιαστές πάνω στα μπουζί έχουν πολλά μοντέλα της Toyota, όπως το Yaris (από το πρώτο κιόλας), την Corolla Ε12 (ακόμα και η TS) κλπ, κλπ...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|