Θέμα: Υγραέριο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 01-01-11, 20:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
μιλαμε μονο για μοτερ που εχουν πολλαπλασιαστες πανω στα μπουζι και μονο ...
Δλδ εννοείς αυτά που αντί για ντιστριμπιτερ με το αξονάκι για κινηση από εκκεντροφόρο, τα άλλα που έχουν τους διπλους πολλαπλασιαστες και παίρνουν σήμα ηλεκτρικό από ένα ας πουμε φωτοκύταρο στον στροφαλοφόρο? πχ το μαμά της ΕΕ111 4E-FE, εχω δει το 4A-GZE να ειναι έτσι και άλλα, γιατί αυτα που έχουν το κλασικό ντιστριμπιτερ το αβανς ρυθμίζεται χειροκίνητα εκεί, το εχω δοκιμάσει κιόλας στο 4E-FTE. Δδλ αυτά τα μοτερ έχουν κανὲνα θέμα με το υγραέριο? γιατι διάβασα πως στο υγραέριο θέλει διαφορετικό αβανς από αυτο της βενζίνης, πως θα αλλάζει αυτό ανάλογα με την χρήση σε ένα τέτοιο μοτερ?
με πολλαπλασιαστές πάνω σε μπουζί δεν έχω δει ποτε! ποιά ειναι αυτά ?
Απάντηση με παράθεση