Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 17-12-10, 23:28
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
υπαρχει μια ενδειξη λειτουργιας open loop/close loop και ενδειξη χρονισμου αναφλεξης... μηπως αυτα εχουν σχεση με τον εργοστασιακο λ απο που διαβαζει σηματα ο εγκεφαλος??μηπως το open close loop αφορα μειγματα βενζινης/αερα???? δεν ξερω μπορει και να λεω μπαρουφες..
Closed loop -αν δεν κάνω λάθος- σημαίνει πως η cpu λειτουργεί με ανατροφοδότηση του σήματος εξόδου (του λ) στην είσοδο, που είναι η είσοδος του λ στην ecu. Δηλαδή, η cpu διορθώνει τα μίγματα με βάση τα καυσαέρια, ήτοι είναι σε λειτουργία κλειστού βρόχου. Αυτή η λειτουργία είναι αυτή κατά την οποία επιτυγχάνεται μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και υφίσταται -νομίζω- μέχρι ρυθμούς περιστροφής της τάξης των 3000-3500σαλ.
Open loop -κατ' αντιδιαστολή- σημαίνει πως η ecu δεν λαμβάνει υπόψη της το σήμα εξόδου (του λ) για να ρυθμίσει το μίγμα (όπως στην προηγούμενη περίπτωση), ήτοι η ecu είναι σε λειτουργία ανοιχτού βρόχου. Η λειτουργία αυτή είναι αυτή κατά την οποία ζητείται από τον κινητήρα η καλύτερη απόδοση και όχι η οικονομία.
Αυτές οι ενδείξεις, δεν σε βοηθάνε να βγάλεις συμπεράσματα για τα μίγματα.
-
Η ένδειξη της προπορείας της ανάφλεξης του scangaugeΙΙ απλά δείχνει το advance, ή τουλάχιστον θα ήθελε να το δείχνει. Η ένδειξη είναι τόσο ακριβέστερη, όσο γρηγορότερος είναι ο ρυθμός επικοινωνίας του
scangaugeΙΙ με την ecu μέσω της OBD.

__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση