Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #478  
Παλιά 16-12-10, 22:15
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχω φτιάξει άλλα δύο διαγράμματα (ένα ροπής και ένα ιπποδύναμης) που θεωρώ ότι θα έχουν επίσης μεγάλο ενδιαφέρον...!!! Θα τα ανεβάσω λίγο αργότερα
Στα ήδη υπάρχοντα διαγράμματα των τριών υπερκυβισμένων, πρόσθεσα τη καμπύλη της TS μου, φυσικά μέχρι τις 6.500 στρ. όπου ουσιαστικά δουλεύει ως ένα τυπικό 1.800άρι με κοντό κιβώτιο. Ρίξτε μια ματιά για να δείτε... Ο Νίκος είναι συνεχώς πιο δυνατός, ο Παναγιώτης είναι πιο αδύναμος σε όλο το φάσμα ενώ ο Μιχάλης έχει το απίστευτο φαινόμενο να είναι ολόιδιος (με εξαίρεση το φάσμα μεταξύ 3.000 και 4.500 στρ.) με την TS!!! Και αυτό συμβαίνει και στην ισχύ και στην ροπή. Γενικώς η σοβαρότερη διαφορά είναι ότι η TS, εργοστασιακή γαρ, έχει πολύ πιο ομαλές καμπύλες χωρίς ιδιαίτερα σκαμπανεβάσματα...

Υ.Γ.: Τώρα, μην αρχίσετε οι υπερ/νοι να λέτε τίποτα τρελά ότι τις έχετε τις TS, γιατί θα προσθέσω στα διαγράμματα και το φάσμα από 6.500 έως 8.500 στρ. όπου αρχίζει το "ξύλο"...
:ass:
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg BHP+TS.jpg (126,0 KB, 79 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg TORQUE+TS.jpg (117,6 KB, 77 εμφανίσεις)
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση