Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 13-12-10, 08:48
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Σιγουρα ομως και τα 194 της μαμα Τ-Sport μαλλον ακουγονται πολλα αν και ειχε και φιλτρο ΚΝ!
Ζηλιάρη...

Πάντως, εμένα εκείνο που μου έκανε εντύπωση και απορία ταυτόχρονα, κοιτώντας το dyno του Θοδωρή στη Βέροια και συγκρίνοντάς το με το δικό μου στην Αθήνα, είναι η καμπύλη της ροπής... Από τις 2.000 στρ/λεπτό που δείχνει το διάγραμμα της Βέροιας, η TS του Θοδωρή έχει τη ροπή κολλημένη στα 175-180 Nm και την κρατάει εκεί μέχρι τις 5.000 όπου κάνει τη φυσιολογική κοιλιά και την ανεβάζει πάλι στις 6.000+ λόγω lift...

Επιπλέον, το διάγραμμα-εκτύπωση της Αθήνας δεν δίνει τιμή για τη μέγιστη ιπποδύναμη και ροπή που επιτεύχθηκε (peak), αλλά δίνει τις τιμές ανά 500 στρ/λεπτό. Αυτό φαίνεται και στο δικό μου διάγραμμα ροπής όπου μεταξύ 7.000 και 7.500 στρ. που έχω τις μέγιστες τιμές ροπής, η καμπύλη έχει ακόμα πιο υψηλή ένδειξη (με το μάτι την υπολογίζω γύρω στα 183 Nm).
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg Torque_corollapatra.jpg (72,4 KB, 69 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg Torque_TmNemesis.jpg (57,9 KB, 68 εμφανίσεις)
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση