Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 12-12-10, 22:42
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Με λίγα λόγια θέλεις να πεις οτι αν οσοι μετρήθηκαν στην Βέροια αν κατέβαιναν να μετρηθούν εκεί, θα έβγαζαν μεγαλύτερα νούμερα κατά 1,5 - 3 άλογα!!

Και επειδή συνέχεια ακούμε-διαβάζουμε για το δυναμόμετρο του Βόλου και άλλα παρόμοια και οτι δεν θα δουμε τα άλογα που είδαμε θέλω να πω το εξής :

Δεν μας ενδιαφέρει ρε Γιάννη ουτε το αυστηρό ουτε το επιεικές! Θέλουμε αξιόπιστα όργανα να μας δείξουν όσο γίνεται τα πραγματικά δεδομένα. Επίσης θέλουμε να δούμε ειδικά τις καμπύλες οι οποίες πιστεύω δεν επηρεάζονται ουτε απο αυστηρά αλλά ουτε από τα επιεική δυναμόμετρα!

Επίσης αυτό στην Αθήνα αλλά και αυτό στην Βέροια έχουν δείξει νούμερα κοντά στα εργοστασιακά οπότε θεωρούνται απόλυτα αξιόπιστα κατα την δική μου άποψη!

σωτηρη σιγουρα και τα δυο ειναι οκ και της βεροιας και της αθηνας αφου τα τσεκαραμε με stock αμαξια και οι αποκλισεις ητανε μηδαμινες οπως το ιδιο τσεκ εχουμε κανει και στου βολου,τωρα αν του βολου ειναι 3 αλογα πιο αυστηρο απο τα αλλα δεν υπαρχει θεμα,το προβλημα θα ηταν αν ειχαμε αποκλισεις των 10+ αλογων σε stock και μην βαζεις υπερκυβισμενα σε συγκριση,γιατι ο καθενας εχει κανει διαφορετικα πραγματα στο μοτερ και δεν βγαζουμε ακρη.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση