Σε ανοιγματα απο σταση κυριως μετρανε τα πραγματικα αλογα ,το βαρος και μετα η ελαχιστοποιηση απωλειων απο θεματα μεταδοσης /προσφυσης και η αεροδυναμικη .
Δεν εχει σημασια αν εχεις 4 ή 5 βαλβιδες ανα κυλινδρο ,4πεταλουδο ή μονοπεταλουδο... καλο θα ειναι να συγκρινετε δυο αμαξια ως συνολα οχι ως μοτερ ξεχωριστα ....μοτερομαχιες στα δυναμομετρα και στα ρολλαριστα πατηματα "τυπου δυναμομετρησης" με 3ες πχ,εκει θα παιξει ρολο ,απο ποιες στροφες θα ανοιξουν , ποση ροπη και που βγαζει το καθε αμαξι ( θεμα κυβικων αριθμου κυλινδρων .εκκεντροφορων κτλ) το βαρος...( λιγοτερο απο οσο μετραει απο σταση η 1η ταχυτητα)και τι σαζμαν φοραει για να κανει ή οχι το μπαμ στο "πατα" ....
αλλα οτι κερδισει το καθε αμαξι θα ναι κυριως στο πατα και μεχρι να φτασει στην επομενη σχεση...,απο κει και πανω παιζει ρολο παλι η αναλογια κιλων ανα ιππο κυριως και η αεροδυναμικη ,
Αυτα ισχυουν προσεγγιστικα,δεν ειναι τοσο απλο το θεμα ,αλλα σε γενικες γραμμες τα παραπανω ισχυουν
|