Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #207  
Παλιά 05-12-10, 23:16
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν αυτο το δυναμομετρο dastek ειναι του θεμη που εβαζε τους dastek εγκεφαλους στον αλιμο, τοτε ειναι με ηλεκτρομαγνητικα φρενα και μετραει μονο τροχο και απλα γινεται υπολογισμος για τον κινητηρα...

αν ειναι αυτο δλδ...
τα φρενα φαινοντε κοτζαμ γαιδουρια ειναι...

υπολογισμος μπορει περιπου να γινει τι ωρα θα μπει ο τελευταιος?
αν δουλευω θα ρθω στο τελος λογικα.
αν δε δουλευω θα ρθω πρωι κανονικα


επισης εχω την εντυπωση οτι θα αντιμετωπισω προβλημα με την ψυξη...
τοσο του i/c οσο και με το ψυγειο νερου...
πως πρεπει να μετρηθει η 101? με ανοιχτο καπο η με κλειστο? γιατι αν κλεισει το καπο και βαλει τον ανεμιστηρα απλα εμπρος στον προφυλακτηρα ως συνηθως, μονο το 1/4 του αερα θα παει πανω στην τρυπα του καπο.
αν μετρηθει με ανοιχτο καπο ποτε δεν προκειται να παει αερας στο i/c χωρια του οτι οι κυψελες του ψυγειου ειναι σχεδιασμενες να δεχοντε αερα ακριβως απο πανω κατακορυφα.
το σοι ανεμιστηρα να εχει αραγε?
οι ανεμιστηρες αυτοι συνηθως ριχνουν αερα που ισουται με 100km/h
μπουρδες δλδ...

νομιζω οτι θα πρεπει να μετρηθει με κλειστο καπο και δυο ανεμιστηρες. εναν γενικο για την ψυξη του νερου. και εναν με φυσουνα για την ψυξη του i/c
__________________
AEK

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 05-12-10 στις 23:33.
Απάντηση με παράθεση