Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tasosg697
φιλικα παντα.. οκ ναι.. ποια εταιρια θελει να χαλασει το ονομα της.. αλλα και πια επισης εταιρια στις μερες μας θελει να βγαζει αυτοκινητα τα οποια να μην πατανε συνεργειο παραμονο για λαδια ξυδια?? ΚΑΜΙΑ.. και αν το καμια ακουγεται υπερβολικο θα πω ελαχιστες.. γιατι με οποιους μηχανικους και αν εχω μιλησει ολοι λενε οτι αυτοκινητα οπως πχ corolles μεχρι και ε111 με σωστη συντηρηση απλα δεν ξερανε τι ειναι συνεργειο.. σε αντιθεση με κατι τωρινα tsi κτλ κτλ.. που απλα τριβουν τα χερια τους.. οκ.. μπορει να διαφωνησουν πολλοι με αυτο.. αλλα για μενα κανενα αμαξι παλαιοτερης γενιας.. ποιοτικα δεν ειναι υποδιεστερο απο ενα καινουργιο.. ισα ισα που απο θεμα αξιοπιστιας θεωρω οτι ειναι κλασης ανωτερα τα παλια.. ας ερθει οποιο tsi και twingo θελει μετα απο 200.000χλμ να κατσει διπλα σε μια 101 για παραδειγμα.. αποψη μου φυσικα..
|
Ναι Τασο δεν με βρισκεις να διαφωνω για τα 200.000 χμ.αλλα ας τα αφησουμε να τα κανουν πρωτα και να μαστε καλα να τα πουμε παλι ε!

Σιγουρα οι φθορες θα ειναι περισσοτερες αλλα ειναι ενδεικτικο πλεον ολων των εταιριων και οχι μονο στα αυτοκινητα αλλα και ΠΑΝΤΟΥ!
Επισης ενας κινητηρας που αποδιδει πανω απο 100 αλογα στο λιτρο θα καταπονειται περισσοτερο απο εναν που αποδιδει 70 η 80 και παει λεγοντας!Τα εχουμε πει αυτα ρε παιδια και δεν ειναι θεμα Ευρωπαιων VS Ιαπωνικων!
