Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 24-11-10, 22:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τι να πούμε ο καθένας λέει ότι θέλει, στον δρόμο βλέπουμε τις διαφορές τελικά. Και ένα ξαδερφάκι μου με ΕΕ90 και 4E-FTE έφαγε τον τόπο να βρει το σασμαν του glanza μόνο και μόνο επειδή είναι ποιο κοντό από του GT αλλά ποιό μακρύ από το μαμά. Πάντως όλα τα σασμαν κάνουν δλδ μπαίνουν ανάλογα τι θέλει κανείς. Αλλος το θέλει κοντο για κόντρες και ανοίγματα, άλλος μακρύ για ταξίδια κτλ. Πάντως εγώ ειμαι πολυ ευχαριστημένος αν και πολύ μακρύ και σε σχέση με κοντό που έχω δει εχει σημαντική διαφορά στις εκκινησεις, αλλά σε ταξίδια και χλμ πολλά είναι πραγματική απόλαυση και φυσικά έχω και την μικρότερη δυνατή κατανάλωση. Πιστεύω ότι το κάθε σασμαν ειναι σχεδιασμένο για την μέγιστη απόδοση με το μοτερ που ερχόταν, αλλιώς δεν θα τα βάζανε και έτσι.

Jason εσένα πόσο κλέβει το κοντερ? εμένα και στα 100χλμ στο κοντερ είναι 90 στο GPS, στα πολλά χλμ όμως χάνω 20χλμ!!! δλδ τα 180 στο κοντερ ειναι 160 κατι, νομίζω 165. Είπαμε μοτερ 4E-FTE, σασμαν starlet gt, 195/50/15 για να συγκρινουμε.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission
δείτε και αυτό πολύ καλό!!! λέει και ποιά άλλα αμάξια φορούσαν τα παραπάνω σασμαν!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-11-10 στις 23:04.
Απάντηση με παράθεση