Θέμα: Υγραέριο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #452  
Παλιά 14-11-10, 02:15
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou233 Εμφάνιση μηνυμάτων
Για αυτό που λέει ο Νικηφόρος: Τα 4ης και 5ης γενιάς είναι ελληνικές ορολογίες
Σορρυ Αγαπιου αλλα εχω αντιθετη γνωμη πανω σε αυτο.κατα καιρους το εχω ακουσει απο πολλους.οταν λεμε 4ης και 5ης γενιας δεν εννοουμε αεριου και υγρου ψεκασμου αλλα στον τροπο λειτουργιας που δεν εχει καμοια σχεση μεταξυ τους.
Το 4ης γενιας δουλευει με παραλληλο εγκεφαλο,αισθητηρες λαμδα μπλα μπλα μπλα και ειναι αεριου ψεκασμου.Το 5ης γενιας απο την αλλη περνει σημα απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και αντι για βενζινη δινει υγραεριο και υγρου ψεκασμου,δεν δουλευει με πνευμονες συκωτια και εντερα,σωληνακια νερου και ενα καρο ακομα πραγματα.
Απλα να ξερετε στην Ελλαδα υπαρχουνε 2 συστηματα 5ης γενιας ICOM(Μπιρμπος) και VIALLE(Βρεττος αν θυμαμαι καλα) και οι παραπανω ειναι αποκλειστικοι εισαγωγεις και αντιπρωσωποι.Μεταξυ τους τα 2 συστηματα εχουνε μεγαλες διαφορες και η βασικοτερη το 5ης γενιας χρισημοποιει ελαχιστα καλωδια και τιποτα αλλο.
Και τα 2 συστηματα ειναι πολλη καλα απλα το 5ης εχει μια ανωτεροτητα.
Απάντηση με παράθεση