Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 29-10-10, 11:58
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Επειδη το εχουμε ψαξει το θεμα, ο υπερκυβισμος ειναι η καλυτερη λυση. (αλλιως ή τουρμπιζεις - με πολλα παραπανω λεφτα - ή αλλαζεις μοτερ - με 1ζζ ή 4age/4efte κτλπ).

Απο εκει και περα αν θες να βαλεις φιλτροχωνες, εξατμισεις, προγραμματα κτλπ ειναι αλλο θεμα. Ισως σου κοστισει κάτι λιγοτερο αλλα δεν προκειται σε καμια περιπτωση να δεις την ροπη και τα αλογα του υπερκυβισμου συν οτι θα αυξηθει η καταναλωση σου (ενω με τον υπερκυβισμο καις και λιγοτερο οταν δεν το σκιζεις).

Η τελικη αποφαση ειναι δική σου.

Γνωμη μου παντως ειναι πως αν δεν θες να διαθεσεις καπου 2500 με 3000 ευρω, καλυτερα αστο το αμαξι οπως ειναι. Ειναι απο τα πιο γρηγορα 1400αρια.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση