καλα η celica st165 gt4 ολα τα λεφτα...
γι' αυτό κι εγώ Πάνο τη γουστάρω όλο και περισσότερο την 160άρα....
πολλές διαφορετικές επιλογές κινητήρων και set up.
4AGE16v, 4AGE20V, 4AGZE, και δίλιτροι 3SGE, 3SGTE.
οι 16άρηδες απόλυτα νόμιμοι μιας και είναι όλοι 4Α και ακόμη και αν θες να είσαι νόμιμος 2λιτρος (λίγο χλωμό) πας και το δηλώνεις μιας και 1) το σασί έβγαινε και με 2λιτρους και 2) το αμάξι δεν έχει καταλύτη οπότε δεν έχει ΚΤΕΟ ελληνικού κλπ κλπ.
μου έχει πει και ο Μακατός κατά καιρούς να έκανα μια βόλτα έστω με τη δίλιτρη ατμοσφαιρική που έχει αλλά του είπα ασ' το καλύτερα γιατί μετά θα θέλω να το σπάσω το δικό μου.
έχω οδηγήσει γνήσια στρογγυλοφάναρη GT ατμοσφαιρική με τα 175άλογα και superstrut ανάρτηση και παρ' όλα τα 17άρια λάστιχα που "έκοβαν", η λειτουργία των 2 λίτρων ήταν εκπληκτική.
Με αλλαγές ακόμη και πριν τις 6000 το αμάξι πετούσε! Και αυτά με 190000χιλιόμετρα στο κοντέρ του!
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
|