Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
Αν ηταν ο κινητηρας να λυπαινοτανε απο αυτο το λαδι μονο θα τον ειχες παρει στο χερι προ πολλου.
Δεν βρισκω τον λογο να εχει κανεις λαδιερα στο αμαξι του.αν το αμαξι εχει προβλημα απο την μανα του στην μετατροπη υγραεριου(πχ καποια Honda,Nissan δεν σηκωνουν αεριο ψεκασμο αλλα μονο υγρο)δεν προκειται να αλλαξει κατι με το λαδι.εξαλου δεν ειναι 2χρονος κινητηρας.
Λαδιερα χρειαζεσαι μονο αν καις αποκλειστικα και μονο προπανιο που κανει ξερη καυση ειτε εχεις 4ης γενιας συστημα ειτε 5ης.
Βεβαια δεν ξερω στα 4ης γενιας συστηματα τι παιζει ακριβως γιατι στο δικο μου εχω 5ης και η λαδιερα ειναι εντελως περιτη αν καις μειγμα.Ουτε η ICOM βαζει λαδιερα ουτε η Vialle εκτος και αν τους πεις θα καιω μονο προπανιο.
|
φαντάζομαι ότι λειτουργεί ενισχυτικά, εφόσον η βενζίνη περιέχει λάδι, ενώ το υγραέριο όχι και ως ξηρό καύσιμο "ξεραίνει" τις βαλβίδες...
Έχω το ολλανδικό σύστημα 4ης γενιάς Prins με πνεύμονα.
Όταν το τοποθέτησα ο μάστορας μου είπε ότι δεν είναι απαραίτητο για corolla αλλά ότι κακό δε θα κάνει. Δεν το σκέφτηκα δευτερόλεπτο...