Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 18-10-10, 23:53
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Φιλε malliaros ωραια τα γραφεις για την ατμοσφαιρα αν και τα 200 σε αυτα τα μοτερ ειναι παρα μα παρα πολυ δυσκολα και ειδικα για καθημερινη και βολταδικη χρηση!!!
Τωρα οσο αφορα την μετατροπη σε TURBO δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ πιο οικονομικο απο οτι η ατμοσφαιρα και αν αρχισω να γραφω ολα τα spec μιας σωστης μετατροπης για πολλα αλογα και αξιοπιστα το ΚΟΣΤΟΣ θα υπερβει την ατμοσφαιρα!Τωρα οτι με απλα πραγματα παιρνεις με την τουρμπινα πολλα αλογα ειναι αληθεια αλλα δεν ειναι παντα ολα τοσο ροδινα!!!Η τεχνογνωσια παντα χρειαζεται!!!Τωρα για την διαφορα turbo vs N/A ειναι ολα θεμα επιλογων , χρησης και το τι θες να κανεις και που θες να φτασεις!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση