Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 18-10-10, 22:01
malliaros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 236
malliaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosjapan Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...

Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?

Ευχαριστω προκαταβολικα...!

φιλικα
Αγγελος
λοιπον φιλε μου για να το κανεις περιπου 200 αλογα ατμοσφαιρικα γνωμη μου ειναι η εξης: ξεκιναμε ριζικα, τα πιστονια σου κ οι μπιελες αντεχουν δεν αντεχουν μεχρι τα 200 αλογα, οποτε λεω να αλλαξης πιστονια κ να βαλεις σφυρηλατα για να ανεβασεις κ την συμπιεση π.χ. wisseco 800ευρο με 11,8 συμπιεση κ για μπιελες αμα θελεις να αλλαξης κανενα 700ευρο. θα χρειαστης φλαντζα κεφαλης κατα προτιμησει trd 0.8 περιπου 150ευρο, το ημισετ φλαντζων απο αντιπροσωπια 180ευρο, ελατηρια βαλβιδων 250ευρο toda, εκκεντροφορους toda 1000ευρο ανεξαρτητα βυθησμα κ μοιρες, εγω θα ελεγα για να πας περιπου 200 αλογα 272 με 9,5 εισαγωγης κ 288 με 9,5 εξαγωγης, θα χρειαστης ρυθμιζομενα γραναζια toda 350ευρο, ροικη εξελιξη, αυτα τα λιγα εσωτερικα! εξωτερικα θα χρειαστης μεγαλητερη αντλια βενζινης, πιο μεγαλα μπεκ, κ ελευθερη εισαγωγη! περιφεριακα εαν θες βαζεις χταποδι, μετλικο καταλητη, τελικο ελευθερας κ 60 περιπου σωληνα για τα 200 αλογα περοπου, toda βολαν, ελαφρομενες αλομηνιου τροχαλιες στροφαλου, δυναμου, υδραυλικου τιμονιου. ρυθμιστη πιεσης βενζινας, μπουζοκαλοδια π.χ. trd, μπουζια ιριδιου, αμα θες να πειραξης ρευματα αλλα δεν αξιζει. κ το σημαντικοτερο αγραφος εγκεφαλος για να μπορεσεις να ανεβασεις κ κοφτη κοντα στις 9000 στροφες κ να δουλεψει τελεια κ να προγραμματιστη σωστα στην ελλαδα λιγο δυσκολο να βρεις σωστο μαστορα.... αυτα να υπολογιζεις στην καλητερη καμια 7000ευρο. τωρα για τουρμπισμα ειναι αλλο καπελο κ ειναι πιο απλα τα πραγματα αλλα αμα θες να κανεις καλη δουλεια κ να μην σπασει σε λιγο χρονικο διαστημα πρεπει κ εκει να βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη οχι τοσο οσο στην ατμοσφαιρα αλλα δεν συγκρινεται η ατμοσφαιρα με το τουρμπο!
Απάντηση με παράθεση