Ναι για το μπλοκ απο 1500 κατι μου ειπε ο Χρηστος το μεσημερι αλλα το Power το εμπιστευομαι!!!
Θα μου πεις τι ειναι και αυτο το σημερινο που δημοσιευσαν ,αλλα θα το ψαξω πολυ το θεμα και θα επικοινωνησω και με το Power αλλα και με τον Βελτιωτη την Stroke - Up για λεπτομεριες!!!
Το προβλημα επαναλαμβανω δεν ειναι η πρωτια ,για να μην παρεξηγηθω κιολας,αλλα αυτα τα νουμερα που εβγαλε τα θεωρω ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και περα απο τα ορια οποιουδηποτε 1338 κυβικων μοτερ που δεν στροφαρει ουτε καν 8!!!Στις 7800 εχει κοφτη τι να τον κανει και παραπανω αφου απο τις 7 αρχιζει και πεφτει!!!
Παντως αξιζει να το αγορασετε γιατι ειναι ενα ακομα πολυ ωραιο τευχος αφου εχει παρα πολλα μεσα με TOP το Evo του Χατζαρα με 1105 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟΥΣ!!!!
Ειχα σκοπο να ξαναπαω στο Power μολις με περνουσε καποιος αλλα δεν θα μπορεσω να κανω κατι καλυτερο απο 310-315 οριακα με καποια ανοχη που εχω στις βενζινες(100 αρα με ενισχυτικο),στην πιεση, στον χρονισμο,αλλα και στην ρυθμιση της εργοστασιακης ECU!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Απο τα νούμερα που λες (διαμετρο x διαδρομή) αν είναι αληθινα αυτά, τοτε βγαίνει ο κυβισμός σύμφωνα με τον τύπο : Διάμετρος επι τον εαυτό της, επι 0.785 επί την διαδρομή, διαιρούμε με το 1.000 και πολλαπλασιάζουμε επι τον αριθμό των κυλίνδρων.
|
Σωτηρη τα νουμερα ειναι αυτα που δημοσιευει το περιοδικο , φυσικα απο αυτα που τους ειπε ο ιδιοκτητης - μηχανικος!!!
Δεν εκατσε στο Power κανενας να το κανει κυβικομετρηση!!!
Ο μονος που ειχε κανει κυβικομετρηση περυσυ στο περιοδικο ηταν το Honda το ατμοσφαιρικο του Χατζηπαντελη που οντως ηταν 1800 και εξεπληξε με τα 289 αλογα του!!!