Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1084  
Παλιά 03-10-10, 13:41
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
ποιος μπορει να μας διαφωτισει τι γινεται με το wot box?

WOT= Wide Open Throttle

Το είχε τοποθετήσει φίλος σε Ibiza Cupra.

1. Δούλευε σαν Launch Control - Τέρμα γκάζι με πρώτη και συμπλέκτη, κρατούσε τις στροφές ανάλογα από 3500-4000, άφηνε συμπλέκτη και ξεκινούσε με λίγο σπινάρισμα.

2. Έκανε την αλλαγή με ΤΕΡΜΑ γκάζι, και λειτουργούσε σαν anti-lag δηλαδή κρατούσε πίεση (έπεφτε από 1,6 στο 0.8) στην τουρμπίνα, δεν μηδενιζε ή είχε υποπίεση, με αποτέλεσμα πραγματικά εντυπωσιακό τουλάχιστον 1 αμάξι διαφορά από ίδιο Cupra που δεν είχε.

Πετούσε απίστευτες φλόγες με κάθε αλλαγή με αποτέλεσμα να καταστρέψει τον καταλύτη και να μη δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο μέχρι να καταλάβει τί πρόβλημα είχε το αμάξι.

Επιπλέον το anti-lag πιέζει πολύ τον κινητήρα και μια μέρα τον πήρε στο χέρι...

Συμπέρασμα, επειδή το έζησα σε βόλτες, είναι εντυπωσιακό ειδικότερα στις αλλαγές (δεν μας έπιαναν με τίποτα) ΑΛΛΑ καταπονεί ιδιαίτερα τον κινητήρα!
Απάντηση με παράθεση