Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντηση
  #9  
Παλιά 30-09-10, 16:05
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Εισαι σιγουρος οτι θα αποδοσει αυτη η εξατμιση ή μηπως ειναι πιο ελευθερη?Εγω ειμαι σιγουρος οτι ειναι πιο ελευθερη...
Οι εξατμισεις που φορουν τα αμαξια απ το εργαστασιο ειναι φτιαγμενες ωστε να δινουν τη μεγιστη ιπποδυναμη και τη μεγιστη ροπη...Οι ελευθερες εξατμισεις ΚΟΒΟΥΝ αποδοση...Ο λογος ειναι οτι μειωνεται το backpressure, αρα μειωνεται η ταχυτητα του καυσαεριου μεσα στο σωληνα και δεν γινεται σωστη αποπλυση στους κυλινδρους...Συνεπως στους εργοστασιακους κινητηρες αν βαλουμε ελευθερες εξατμισεις ΚΟΒΟΥΝ...Πιο ελευθερη εξατμιση βαζουμε μονο οταν εχουμε ''πειραξει'' τον κινητηρα ( τουρμπισμα, μεγαλυτερη τουρμπινα, κομπρεσσαρισμα, υπερκυβισμος, τετραπεταλουδα κλπ), δηλαδη οταν υπαρχει η αναγκη να βγει περισσοτερο καυσαεριο...Ελευθερη εξατμιση σε εργοστασιακο μοτερ ειναι πληρης αποτυχια...
Απάντηση με παράθεση