Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1040  
Παλιά 20-09-10, 16:56
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
και ειδικα αυτη εδω...
γιατι αραγε μικραινει κατα πολυ η σωληνα εισαγωγης πριν το τουρμπο?
πρωτη φορα το βλεπω αυτο...
αλαζει αραγε η ταχυτητα της ροης του αερα? η αλαζει και η πιεση του? και γιατι?
αυτη η σωληνα στην ct20 τουρμπινα ειναι 70mm και με το ματι μου την βλεπω να γινεται 30mm πριν το τουρμπο...

παντως εχει πολλαπλη εξαγωγης απο καλντινα...
Παράρτημα J 255 του Τεχνικού Κανονισμού

Παράγραφος 5.1.8.3 Περιορισμοί στα Ράλι


β. Για αυτοκίνητα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες:
Για κινητήρες με υπερτροφοδότηση η ονομαστική χωρητικότητα των κυλίνδρων περιορίζεται στα 2500 κ.εκ. το πολύ.
Tο σύστημα υπερτροφοδότησης πρέπει να συμφωνεί με αυτό που αναφέρει το δελτίο αναγνώρισης.
Oλα τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με ένα περιοριστή τοποθετημένο στο κέλυφός του συμπιεστή. Όλος ο αέρας που τροφοδοτεί τον κινητήρα πρέπει να περνάει μέσα από αυτόν τον περιοριστή, ο οποίος πρέπει να είναι σύμφωνος με τα παρακάτω:
H μέγιστη διάμετρος του περιοριστή πρέπει να είναι 34 mm και να διατηρείται σε αυτό το μέγεθος για μήκος αγωγού τουλάχιστον 3mm, μετρούμενο προς την κατεύθυνση της ροής σε επίπεδο κάθετο προς τον άξονα περιστροφής και σε διαμήκη θέση που να απέχει κατά μέγιστο 50 mm από ένα επίπεδο που διέρχεται από το ακρότατο σημείο των πτερυγίων του στροβίλου. H διάμετρος αυτή πρέπει να παραμένει σταθερή ανεξάρτητα από τις συνθήκες θερμοκρασίας.
H εξωτερική διάμετρος του περιοριστή, στο στενότερο (εσωτερικό) σημείο του πρέπει να είναι μικρότερη από 40 mm και πρέπει να εκτείνεται σε απόσταση μεγαλύτερη των 5 mm από κάθε πλευρά. H τοποθέτηση του περιοριστή στον συμπιεστή, πρέπει να γίνεται
με τέτοιο τρόπο, ώστε για να αφαιρεθεί αυτός από τον συμπιεστή θα πρέπει να ξεβιδωθούν τελείως 2 βίδες από τον περιοριστή ή τον συμπιεστή. Aπαγορεύεται η στερέωση του περιοριστή με βίδες που έχουν μύτη στην άκρη (μυτερές).
Eπιτρέπεται η αφαίρεση ή η προσθήκη υλικού από το κέλυφος του συμπιεστή, αλλά με μοναδικό σκοπό την σε αυτόν προσαρμογή του περιοριστή.
Στο επάνω μέρος κάθε βίδας πρέπει να υπάρχει τρύπα ώστε να μπορεί να σφραγιστεί. O περιοριστής πρέπει να είναι κατασκευασμένος από ένα μόνο υλικό και μπορεί να έχει τρύπες με μοναδικό όμως σκοπό την τοποθέτηση και τη σφράγισή του, η οποία γίνεται μεταξύ των βιδών στερέωσης, του περιοριστή (ή του συστήματος περιοριστή / συμπιεστή), του κελύφους του συμπιεστή (ή του συστήματος κελύφους συμπιεστή / φλάντζας) και του κελύφους του στροβίλο (ή του συστήματος κελύφους στροβίλου / φλάντζας).
Oχήματα με κινητήρες πετρελαίου, ο περιοριστής πρέπει να έχει μέγιστη εσωτερική διάμετρο 37 mm και μέγιστη εξωτερική 43 mm, σύμφωνα με τα παραπάνω. (οι διαστάσεις μπορεί να αναθεωρηθούν χωρίς προειδοποίηση).
Σε περίπτωση κινητήρα με δύο παράλληλους συμπιεστές, κάθε συμπιεστής πρέπει να έχει περιοριστή με μέγιστη εσωτερική διάμετρο 24 mm και μέγιστη εξωτερική 30 mm, με τις προϋποθέσεις, που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Αυτός ο περιοριστής, ο οποίος είναι υποχρεωτικός σε ράλι, δεν απαγορεύεται σε άλλους αγώνες, αν ο αγωνιζόμενος επιθυμεί να τον χρησιμοποιήσει.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση