Αντιγραφω απο την wikipedia:
To limit power, all forced induction (turbocharged) cars are fitted with a 34 mm diameter air restrictor before the turbocharger inlet, limiting the air flow to about 10 cubic meters per minute. This air flow limits power output of the engine to 300 hp officially, although the latest WRC engines are believed to produce around 330-340 hp in spite of the air restrictor.
Δεν νομιζω οτι για μια αυτοκινητοβιομηχανια ειναι ιδιαιτερος κοπος να βγαλει 350 η και 400 αλογα απο 2 λιτρα με τουρμπο.οι φημες για τα group B, που ειχαν λιγοτερους περιορισμους αναφερουν 2 και 3 φορες αυτην την ιπποδυναμη, μια δεκαετια πριν. Ο κοπος ειναι αλλου, δηλαδη να φτιαξουν ενα πανισχυρο αμαξι σε ολο το φασμα των στροφων, που να βρισκεται εντος οριων και κανονισμων.
Πιστευω πως αν βοηθουσε αυτος ο περιορισμος της εισαγωγης θα ειχε αντιγραφει απειρες φορες στα τοσα χρονια, αλλα αυτο δεν εχει συμβει.
Αν κανω λαθος ομως, και εχει εφαρμοστει, θα εκτιμουσα ενα link με την εφαρμογη του
|