Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1034  
Παλιά 19-09-10, 10:19
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νομίζω ότι είναι μεγάλη πολυτέλεια να φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο WRC 350 άλογα και μετά να του φιμώνεις την εισαγωγή για να το περιορίσεις στα 300 όπως ορίζουν οι κανονισμοί....

Εγώ νομίζω ότι αυτή η στένωση πριν την τουρμπίνα γίνεται για να ομαλοποιείται η ροή του αέρα που μπαίνει από την εισαγωγή. Όταν μεταφέρουμε ένα ρευστό (αέρας) μέσα σε ένα σωλήνα, δύο είναι τα μεγέθη που χαρακτηρίζουν την κίνηση του, η ταχύτητα και η πίεση. Τα δύο αυτά μεγέθη είναι άμεσα συνδεδεμένα και αλληλοεξαρτώμενα (όταν μεγαλώνει η ταχύτητα μειώνεται η πίεση και το αντίθετο), έχουν δηλαδή σταθερό γινόμενο. Μεταβάλλοντας τη διατομή του σωλήνα που κινείται το αέριο, μπορούμε να παίξουμε με αυτά τα δύο μεγέθη καθώς και με την ομαλότητα της ροής, αυτό γίνεται με ένα ακροφύσιο Venturi.

Η συγκεκριμένη διάταξη που έχει Πανο ο κινητήρας του WRC είναι ενα ακροφύσιο De Laval και είναι μια ειδική περίπτωση του Venturi. Η φυσική που κρύβει από πίσω έχει πολύ ταλαιπωρία. Αυτό που αξίζει να πούμε είναι ότι αυτό το ακροφύσιο δημιουργεί υπερηχητική ταχύτητα στην στον αέρα στην έξοδο του, αρκεί αυτός να έχει την κατάλληλη πίεση στην είσοδό του. Χρησιμοποιείται σε κινητήρες Jet, αλλά όπως φαίνεται και σε κινητήρες WRC που δουλεύουν με πιέσεις πάνω απο 2bar!
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 800px-De_laval_nozzle.svg.jpg (12,0 KB, 144 εμφανίσεις)
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση