Ναι, λόγω μεγαλύτερης απόστασης από το κέντρο του τροχού εφαρμόζεται μεγαλύτερη ροπή και έχεις καλύτερο φρενάρισμα.
Αν δεις χρησιμοποιημένη δισκόπλακα από TS, είτε μπροστινή είτε πίσω, θα δεις ότι προς το κέντρο της δισκόπλακας υπάρχει μια λωρίδα που μένει αχρησιμοποίητη (δεν πατάει το τακάκι) και σκουριάζει. Αυτό συμβαίνει γιατί το τακάκι είναι το ίδιο για όλες τις εκδόσεις αλλά η δισκόπλακα είναι μεγαλύτερη. Ειδικά στις πίσω δισκόπλακες είναι αρκετά έντονο.
ΥΓ: λάθος της ΤΟΥΟΤΑ κατα τη γνώμη μου. Ειδικά μπροστά έπρεπε να έχει άλλες δαγκάνες. Δεν κόβεις από εκεί κόστος. Αν και νομίζω ότι σε τεστ της εποχής που βγήκε, η TS εθερωρείτο ότι φρέναρε καλα.
|