Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 29-07-10, 15:57
windmaniac Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 19-07-2010
Μοντέλο: corolla 1.4 D-4D
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
windmaniac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οντως δεν υπάρχει κανένας λόγος διένεξης με τον φίλο Βαγγέλη και δεν συνεχίζω το θέμα....απλά με ενδιαφέρει το θέμα και στην προσπάθεια μου να το διαβάσω δυσκολεύτηκα και αυθόρμητα εξέφρασα την αποψή μου....τώρα εαν θίχτηκε ο φίλος από αυτό και όχι από την ανορθογραφία του....τότε εμένα δεν μου πέφτει λόγος παραπέρα....τέλος λοιπόν....
Στο θέμα τώρα....νομίζω πως το αμορτισέρ έχει ως σκοπό να αποσβέσει τις ταλαντώσεις που δημιουργούνται από τα ελατήρια τα οποία αποτελούν το κύριο στοιχείο μιας ανάρτησης και είναι ένα σώμα που καθώς συμπιέζεται και αλλάζει σχήμα, αποθηκεύει μέσα του ένα ποσό μηχανικής ενέργειας και το απελευθερώνει αμέσως μόλις επανέλθει στο αρχικό του σχήμα.
Ετσι λοιπόν είναι αυτονόητο πως όταν το ελατήριο ''χάσει'' τις ιδιότητές του επέρχεται η χαλάρωση η οποία οδηγεί σε βύθισμα του και κατά συνέπεια σε χαμήλωμα του αμαξώματος....επίσης εαν υπάρχει στρεπτική ράβδος στο σύστημα (άλλο η αντιστρεπτική ράβδος),τυχόν λάθος ρυθμισή της ανεβάζει ή κατεβάζει το αυτοκίνητο...
Απάντηση με παράθεση