Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 24-07-10, 02:54
Το avatar του χρήστη termagazis
termagazis Offline:

Μέλος
 
Εγγραφή: 09-06-2009
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Αραχωβα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
termagazis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η καδενα δεν κοβεται αλλα ξεχυλωνει.κ στα καινουργια αμα εχει αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου βρισκει βλαβη.(κλασικο παραδειγμα nissan micra το πιο προηγουμενο μοντελο οποτε πας κατευθειαν για αλλαγη καδενας.κ το βγαζαν απο τα 30000 χλμ.ελα ομως που το κοστος ειναι μεγαλυτερο απο μια απλη αλλαγη καδενας-γλυστρων κλπ γιατι για να τα αλλαξεις πρεπει να κατεβασεις ολο το μοτερ.γιατι ειπαμε αλλο το παλιο.τα παλια με καδενα ηταν πισοκινιτα κ απλα εβγαζες το ψυγειο κ δουλευες ααααανετα!αντε δωσε κανα 1500ρι για στα 30000χλμ(καινουργιο αμαξι)η καδενα προς θεου δεν ειναι αναβαθμιση.ελεος!ειναι επιστροφη στα παλια κ ανθεκτικα.μονο που τωρα στα μπροστοκινιτα ειναι τσιμπ..κι να αλλαξεις καδενα η οποιαδηποτε σχετικη με αυτην εργασια.γιατι μπορει να αντεχει κ να μην κοβεται αλλα οπως ειπαν κ οι φιλοι τα υπολοιπα εξαρτηματα της καδενας ειναι πολυ πιο ευπαθη οποτε ακομα κ γλυστρα να χρειαστει να αλλαξεις ειναι σαν να αλλαζεις καδενα απο πλευρας εργασιας αφου τα ιδια λυσηματα κανεις.κ μακαρι να εισαι τοοοοοσο τυχερος που θα εχει χωρο να τα αλλαξεις χωρις να κατεβασεις μοτερ γιατι με τα μπροστοκινιτα σημερα με την διαταξη του μοτερ ειναι πολυ δυσκολο τετοια τυχη.οποτε το παραμικρο να χρειαστει θες τρελα λεφτα οποτε?βαλε εναν ιμαντα που κ φτηνος ειναι κ τον αλλαζεις μπαμ μπαμ κ κανεις τις αλλαγες του σωστα σε σωστο μαστορα κ εχεις το κεφαλι σου κ την τσεπη σου ησυχη.ετσι ειναι φιλε κατασκευαστη!πουλας την παλια τεχνολογια για αναβαθμιση κ καλα αλλα τουλαχιστον καντο σωστα.να αλλαζω καδενα κ οτι σχετικο χωρις να λυσω ολο το αμαξι!οπως παλια.!
Απάντηση με παράθεση