απαντηση
Απο εκει και περα πιστευω οτι μετραει και το γουστο του καθενος παιδια...Εγω προτιμω ιμαντα...Κανεις μια αλλαγη καθε 100000χλμ και τελειωνει η ιστορια...Αν τον αλλαζεις στα χιλιομετρικα διαστηματα που οριζει ο κατασκευαστης ΔΕΝ ΚΟΒΕΤAI...H αλυσιδα ειναι πιο πολυπλοκη...Πολυπλοκοτερος μηχανισμος=Μεγαλυτερη στατιστικα πιθανοτητα παρουσιασης προβληματος...Απλα τα πραγματα...
Για παραδειγμα αν στην αλυσιδα παρουσιαστει διαρροη στον καθρεφτη(συχνο προβλημα) δε καθαριζεις ουτε με 200ευρω...Εχει πολυ εργασια...Και μονος δε μπορεις να το φτιαξεις γιατι θελει αεροκλειδο να βγουν οι τροχαλιες...Ή αμα φαγωθει καμια γλυστρα? Αλλο πακετο και αυτο...
Ενω με τον ιμαντα πας και περνεις εναν με 30 ευρω, τον αλλαζεις στις 100000χλμ του πετας και ενα καινουργιο ρουλμαν αν σφυριζει και τελειωσε η ιστορια...Επισης και καμια τσιμουχα εκκεντροφορων μπορει να χρειαστει(σπανιο σχετικα) η οποια εχει μονο 10 ευρω...
|