Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 21-07-10, 16:26
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 328
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγω που εβαλα ψυγειο λαδειου της MOCAL 13σειρο με ανταπτορα χωρις θερμοστατη στην αρχη του πειραματος κ με θερμοστατη μετα ειχα ηδη οργανο λαδιου αναλογικο το οποιο διαβαζε την πιεση μετα το ολο σχημα ανταπτορα-ψυγειο κ δεν ειχα καμια απωλεια. Αρκει η σωληνωσεις να γινουν πρεσαριστες 1/2 inch. Η αντλια λαδιου του 20ν ειναι υπεραρκετη να καλυψει την οποια απωλεια. Ψαγμενο απο ολες τις μεριες κ πληρωμενο επισης 2 φορες για την καλυψη οποιας αποριας ειχα... Το καλο με τον θερμοστατη ειναι οτι το χειμωνα μπορει κ φερνει το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω χωρις ηταν κοματακι δυσκολο. Μονο σε κινηση σταματα-ξεκηνα ενω με το που εβρησκα λιγο αερα στις ευθειες επερνε τον κατηφορο κ κολαγε στους 55-60 βαθμους... Αυτα απο μενα...


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman Εμφάνιση μηνυμάτων
Γενικα καλο ειναι να αποφευγεται το ψυγειο λαδιου αν δεν υπαρχει απο τον κατασκευαστη, ειδικα σε μοτερ οπως το 20v που δουλευει με υψηλη πιεση λαδιου καθως υπαρχει πτωση στην πιεση αυτου..

Ενας γνωστος εχει ενα S2000 με μοτερ J's και ειχε βαλει ψυγειο λαδιου.. Ετυχε να ερθει ο προεδρος της J'S racing και οδηγησε το αυτοκινητο στο καρτοδρομο.. Αυτο που του ειπε ειναι οτι δεν πρεπει να τον νοιαζει τοσο η θερμοκρασια, ειπε πανω απο τους 140 να τον απασχολει και αυτο που θα πρεπει να τον νοιαζει ειναι να υπαρχει υψηλη πιεση λαδιου που ειναι και το σημαντικοτερο.. Επισης του τονισε οτι αν βαλει ψυγειο λαδιου η εγγυηση της J's δεν ισχυει πλεον..

Γενικως παρατηρειται μια πτωση της ταξεως του 0.5-1 bar τα οποια μπορει να ειναι πολυτιμα ειδικα εκει ψηλα που στροφαρει το 20v.. Aυτος ειναι και ο λογος που δεν ειχα βαλει κιε γω στο μαυροκαπακο μου..

Αν επιμενετε ομως κοιταξτε να βαλετε καποιο με θερμοστατη και καλο ειναι να βαλετε και ενα αγωνιστικο φιλτρο λαδιου για να γλυτωνετε και 0.1-0.2 bar κι απο κει..
Ο κατασκευαστης δεν προορισε ποτε το μοτερ αυτο για θερμα κλιματα σαν της Ελλαδας οποτε ακυρο...

Σε μοτερ της J's αν εβαλε απο μονος του οντως βλακεια γιατι το εχουν ψαξει πρωτα αυτοι. Τι διαολο βελτιωτικος οικος θα ηταν αν ηξεραν οτι χρειαζεται κ δεν στο εβαζαν απο την αρχη???

Εγω η μονη πτωση στην πιεση που παρατηρησα ηταν οταν δεν φοραγα ψυγειο κ εφτανε το λαδι τους 130-150 βαθμους. Ειδικα καλοκαιρι με το A/C αναμενο κ σκισιμο στην εθνικη ειχα δει κ 160!!!! Κ μην πει κανεις γιατι το εσκιζα καλοκαιριατικα στην εθνικη με το a/c αναμενο.... Γιαυτο το εβαλα για να το σκιζω... Οχι για να το φιλαω....

Οσο για το φιλτρο σωστος. Εγω φοραγα της TRD...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 21-07-10 στις 17:33. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση