Σωστά δεν τα αναφέραμε αυτά! φυσικά θέλει λάδια, βαλβολίνες, ιμάντες (και χρονισμού), μπουζί, τίποτα φλάτζες (ανάλογα το μοτερ σε τι κατάσταση είναι) και μερικοί για λόγους ασφαλείας βάζουν και νέα αντλία νερού! επίσης θα θέλει και δίσκο-πλατό, δεν ξέρουμε του τροπέτου τι θα μας βγει! όπως καταλαβαίνεις τα 1000 ευρώ που λες δεν φτάνουν ΟΥΤΕ για ζήτω! στην corolla μου έβαλαν το μοτερ πάνω μαζι με το σασμαν (δικά μου τα είχα δλδ) + πίσω άκρα και θολόμπαρα και πήγε 1000 ευρώ (μηχανική τοποθέτηση και ηλεκτρική). ΧΩΡΙΣ να ασχοληθεί με εξάτμιση και με το intercooler. Πήγα μετά σε εξατμισά και το intercooler το έφτιαξα μόνος μου. Τα υπόλοιπα τα ειχα αλλαγμένα από πριν (δίσκο-πλατο κτλ κτλ).
|