Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #37  
Παλιά 17-07-10, 04:39
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Nαι οντως ριξε μια ματια στις ασφαλειες.
υπαρχουν οι εξης αιτιες.........
1...δεν κομπλαρουν τα βεντιλατερ
2...μεγαλη πιεση στο φρεον η πολυ χαμηλη πιεση στο φρεον
3...καποια ασφαλεια
4...χαλασμενη βαλβιδα ελεγχου πιεσης φρεον βρισκεται στο καπο στο ενα
σωληνακι επανω θα την δεις μια βαλβιδιτσα και παει και μια φισα απανω
5... δες οπτικα οταν το αναβεις κομπλαρει ο κομπρεσορας και οι ανεμιστηρες?
ο μονος τροπος για να δεις την ποσοτητα του φρεον ειναι να σου τραβηξουν πισω ολο το παλιο φρεον και να στο μετρησουν.
Πηγες εκει που σου ειπα να το δει στο μηχανημα?

Υ.Γ γι ατον φιλο που εγραψε πιο κατω για την ποσοτητα του φρεον το γραφει και το βιβλιο της HAYNES 650 γραμμαρια +-50 γραμμαρια και το λαδι 30 γραμμαρια.
Απάντηση με παράθεση