Τα νούμερα τα πρώτα που αφορούν το πάχος λαδιού ακόμα και ποιο λεπτό να βάλουμε δεν έχουμε πρόβλημα! αρκεί το μοτερ μας να μην χάνει-καίει λάδια και δεν μένει τίποτα μέσα αν είναι πολύ λεπτά! εγώ στην αρχή που είχα βάλει τον 4E-FTE στο starlet gt, για να καθαρίσει το μοτερ και καλά είχα βάλει και 5-40 για 5000χλμ αλλά και 0-40 για λίγο καιρό και δεν είχα προβλήματα (στο 5-40). Ομως λόγω turbo και κυκλοφορίας λαδιού στον άξονα 1ον καίει λάδια στο 0-40 αλλά στο 5-40 δεν έχασε τίποτα απολύτως και επίσης δεν μπορούμε να βάλουμε χοντρά πχ 15-50 επειδή ειδικά αν είναι χειμώνας δεν έχουμε καλή και σωστή κυκλοφορία λαδιού στο turbo. Αν είναι ατμοσφαιρικό το μοτερ δε νομίζω να του κακοπάει ειτε λεπτό είναι, είτε παχύ, ειδικά αν δεν είναι τρομερή η διαφορά μεταξύ τους. Δλδ το 5-40 και με 10-40 έχουν μεν διαφορά ρευστότητας αλλά δεν είναι και τρομερή! αλλά το 0-40 δεν είναι λάδι ρε παιδιά , σαν νερό είναι!!!
|