Καλό είναι που και που κάθε μερικά χλμ πχ 5000 ή 10000χλμ να κάνουμε έναν έλεγχο τον ιμάντα χρονισμού σε τι κατάσταση βρίσκεται. Εγώ με το 4E-FTE συνολικά έχω κάνει 65000χλμ από τότε που μπήκε ο νέος (όταν το μοτερ μπήκε στο starlet) και τον ελέγχω τακτικά. Απλά βγάζεις το καπάκι που τον περικλύει και τον ελέγχεις για τυχόν φθορές και σκασίματα, αν έχει φαίνονται. Στο μοτερ σου δεν ξέρω αν είναι εύκολο να τον ελέγχεις, στο δικό μου είναι. Και μια φωτο. Να πω ότι αν αλλάξουμε τον ιμάντα μαζί αλλάζουμε και τις εμπλεκόμενες τροχαλίες για καλό-κακό γιατί αλλάζουν και δύσκολα! και εννοείτε ότι πας σε μαστορα γιατί ο ιμάντας χρονισμού θέλει ειδικά κόλπα! ένα λάθος χρονισμού μπορεί να αποβεί μοιραίο για το μοτεράκι μας!
