όντως αυτό το παρατηρώ κι εγώ με τον αγρότη που είναι turbo diesel.
ενώ με τη celica ή την carina το "τράβηγμα" παίζει από τις 4000 και πάνω στον αγρότη κάνω χαλαρές αλλαγές ανάμεσα από 2200 και 2500 και η ροπή κάνει τα υπόλοιπα. το να δουλέψω σε πιο πολλές στροφές είναι τσάμπα κόπος, φθορά του κινητήρα και πεταμένο καύσιμο.
αν το μοτέρ έχει ροπή κοπανάς μια ταχύτητα πάνω βουτάς το γκάζι και το αυτοκίνητο απογειώνεται ακόμη και με λίγες στροφές.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
|