Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #919  
Παλιά 10-06-10, 21:51
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 355
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
αντε να το πατησω εως 0.8 και αμα σπασει εσπασε... ελεος γμτ...

απλα θελω να δω πως ειναι στο 1.1 εστω για 5 sec ωστε αν μ αρεσει να αξιζει τον κοπο να βρω τροπο να δωσω βενζινες...
τι διαολο δε θα αντεξει 5sec?
τι να πω ρε Πάνο....
προτείνω να δοκίμασεις κάτι άλλο....
με μαμά πίεση και μ' ένα συνεπιβάτη που θα κρατάει το χρονόμτρο να κάνεις ένα 0-400.
οπότε αν ο χρόνος είναι πολύ καλός τότε ποιος ο λόγος να ζορίζεις άδικα το μοτέρ? και λέω άδικα γιατί όπως βλέπαμε και στο Πολύκαστρο το να κερδίσεις από ένα μοτέρ 3-4 δέκατα του δευτερολέπτου στο τετρακοσάρι είναι ακριβή υπόθεση. Δηλαδή λέμε π.χ ότι αν κάποιος με πχ 300 άλογα γράφει ένα 13.5 δε σημαίνει ότι με 600 άλογα θα πέσει στο 10.
είναι όπως έλεγαν για τη bugatti veyron στο top gear που χρειάζεται μόνο 250άλογα για να πάει στα 250km/h και τα υπόλοιπα 750 για να φτάσει την τλική ταχύτητα (να νικήσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις).
θέλω να καταλήξω ότι αν με μαμά πίεση γράφεις ένα χρόνο όμοιο ή ίσως και καλύτερο από αυτόν που γράφουν τα μπροστοκίνητα 3S corolla (έχεις ογικά και καλύτερη εκκίνηση λόγω μπλοκέ) τότε ποιος ο λόγος να μπαίνεις σε περιπέτειες???????
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση