Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Ως νέος κάτοχος TS, όταν μου δίνεται η ευκαιρία αναζητώ τα όρια και τις δυνατότητες του νέου μου αυτοκινήτου. Να αναφέρω λοιπόν κάποια ανοιγματάκια που έχω κάνει κατά καιρούς: - Με peugeot gt 207 από φανάρι, ξεκινώ χαλαρά και αλλάζω φυσιολογικά σε 2α, αυτός φεύγει κομμάτια, μέχρι να μπει lift η 2α έχει ανοίξει μπόλικα κενα (και ήταν και στροφή με αποτέλεσμα να δουλεύει και το ESP μου και να μου κόβει γκάζι), αλλά μετά μπήκε το Lift... Μέχρι τελειώματα 3ης έχει κάνει δεξιά με διακριτικό τρόπο...
- Με bmw e46 coupe αγνώστων λοιπών στοιχείων (αφού κανένα διακριτικό δεν είχε στο ποστ-μπαγκάζ) αλλά με μεγάλες εξατμίσεις, μπόλικα spoiler και τεράστιες ζάντες, ανοίγουμε από 2ες στην εθνική (αυτός μπροστά κάνα κενό) και το αποτέλεσμα ήταν να τον περάσω σχετικά εύκολα σε σύντομο χρονικό διάστημα...
- Με golf V tsi (μάλλον με τα 140), με τη διπλή εξάτμιση, αλλά με μεγάλο inter-cooler μπροστά, ανοίγει αυτός (ενώ ήταν μπροστά 2 αυτ/τα) σε ένα ανηφορικό κομμάτι, εγώ κατεβάζω 2α κοντά στο lift και μέχρι σπασμένη 3η είμαι ήδη ένα αυτ/το μπροστά...
- Με octavia 20v turbo με εξάτμιση κάναμε διάφορα ανοιγματάκια στην εθνική, σε όλα εγώ μπροστά, με καλύτερη περίπτωση ένα άνοιγμα από lift 3ης, αυτός πίσω μου κολλημένος, αλλά μέχρι τα 210χλμ τη διαφορά πραγματικά τη μετρούσα σε αρκετές κολώνες. Μόνο όταν βρήκαμε εκτεταμένο ανηφορικό κομμάτι άρχισε να μαζεύει, λογικά λόγω πολύ καλύτερης ροπής του turbo από το δικό μου.
|
1.φυσιολογικο να τον εχεις εχετε σεβαστη διαφορα στα αλογα...και ειναι και πιο βαρυ το gt
3.το 140αρι γκολφ δεν εχει διπλες εξατμισεις,δεν φαινονται καν!μονο στο gt φαινονταν οι διπλες πισω...τωρα ποιο μοντελο ηταν μονο αυτος ξερει αφου δεν καταλαβες σωστα
4.ποιο οκταβια?μαλλον το 150αρι θα ηταν γιατι ολες οι αλλες εκδοσεις αν ηταν και εξατμισατες δεν παιζει να χατε τετοιες διαφορες...
και γενικα για ολα τα 1,2,3,4 οταν κανουμε τυχαια ανοιγματα στο δρομο δεν ξερουμε ποσο το ανοιγει ο αλλος αν το ανοιγει σωστα αν αλλαζει εκει που πρεπει και λοιπα...