Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #777  
Παλιά 01-06-10, 12:23
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Ως νέος κάτοχος TS, όταν μου δίνεται η ευκαιρία αναζητώ τα όρια και τις δυνατότητες του νέου μου αυτοκινήτου. Να αναφέρω λοιπόν κάποια ανοιγματάκια που έχω κάνει κατά καιρούς:
  1. Με peugeot gt 207 από φανάρι, ξεκινώ χαλαρά και αλλάζω φυσιολογικά σε 2α, αυτός φεύγει κομμάτια, μέχρι να μπει lift η 2α έχει ανοίξει μπόλικα κενα (και ήταν και στροφή με αποτέλεσμα να δουλεύει και το ESP μου και να μου κόβει γκάζι), αλλά μετά μπήκε το Lift... Μέχρι τελειώματα 3ης έχει κάνει δεξιά με διακριτικό τρόπο...
  2. Με bmw e46 coupe αγνώστων λοιπών στοιχείων (αφού κανένα διακριτικό δεν είχε στο ποστ-μπαγκάζ) αλλά με μεγάλες εξατμίσεις, μπόλικα spoiler και τεράστιες ζάντες, ανοίγουμε από 2ες στην εθνική (αυτός μπροστά κάνα κενό) και το αποτέλεσμα ήταν να τον περάσω σχετικά εύκολα σε σύντομο χρονικό διάστημα...
  3. Με golf V tsi (μάλλον με τα 140), με τη διπλή εξάτμιση, αλλά με μεγάλο inter-cooler μπροστά, ανοίγει αυτός (ενώ ήταν μπροστά 2 αυτ/τα) σε ένα ανηφορικό κομμάτι, εγώ κατεβάζω 2α κοντά στο lift και μέχρι σπασμένη 3η είμαι ήδη ένα αυτ/το μπροστά...
  4. Με octavia 20v turbo με εξάτμιση κάναμε διάφορα ανοιγματάκια στην εθνική, σε όλα εγώ μπροστά, με καλύτερη περίπτωση ένα άνοιγμα από lift 3ης, αυτός πίσω μου κολλημένος, αλλά μέχρι τα 210χλμ τη διαφορά πραγματικά τη μετρούσα σε αρκετές κολώνες. Μόνο όταν βρήκαμε εκτεταμένο ανηφορικό κομμάτι άρχισε να μαζεύει, λογικά λόγω πολύ καλύτερης ροπής του turbo από το δικό μου.
__________________
Lift, lift, lift...