μητσο να σου πω την αληθεια δεν ξερω πως πανε τα διλιτρα και ειδικα οι μετατροπες...
εγω οδηγικα σε αυτο εντυπωσιαστηκα μονο και μονο απο την ροπη...
ειδικα η δευτερη οταν πιασει κατω καταλαβαινεις οτι τ αμαξι χανεται απο 2 λογους...
τουρμπινα και σασμαν...
ειναι μεσαιομακρυ αυτο το σασμαν και μου φαινεται πιο κοντο 10 φορες και απο του 20v...
σημαινει το μαμαει και αυτο βγαζει βημα και τ αμαξι χανεται. αν και δε το τρεξα ακομα να ανοιξω 4ρτη κτλ γιατι τ αμαξι δεν ειναι ισιο και το θεωρω επικινδυνο... (οπωςδηποτε ευθυγραμμιση)
και πολυ μ αρεσει που τ αμαξι παει χωρις θορυβο. δεν ακουγεται τπτ παρα μονο το μουγκρισμα του μοτερ ειδικα στις μεσαιες και στο καλο φορτωμα του...
λαστιχα νομιζω θα κρατησω αυτη τη διασταση που εχω τωρα...
δλδ το 50αρι προφιλ...
ειναι εξτρα σφαλμα για την μαμα καροτσα αλλα αφου εχουμε δυνατο μοτερ γιατι να μικρυνουμε την διαμετρο και εφ οσον τα 205/50/16 χωρανε τελικα μεσα αφου η ζαντα ειναι σωστο οφσετ?
η διαμετρος αυτη που θεωρειται 17αρας δεν μπορει να κουρασει το μοτερ και αυτο το παιρνω σε βημα. (ολα τα λεφτα το βημα)
συν οτι θα δειχνει πιο σωστα το κοντερ. αν βαλω ας πουμε ροδες απο καρτ θα δειχνει 700 τελικη...
η πλακα ειναι οτι ετσι πως ειναι θεοστραβο με συγκλιση μπροστα λαθος καμπερ πισω κτλ κτλ... αν το ψιλοπατας στριβει κιολας...
(ειχε ειπωθει οτι δεν στριβει ουτε σταματημενο... και οτι νοιωθεις υπερβολικα το βαρος μπροστα...)
__________________
|