Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kpagonaris
Ζήση πολύ ωραίο το αποτελεσμα! Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι, αν είχες πρόβλημα στην εισαγωγή του αέρα με τις κλειστές κούρμπες των σωληνώσεων. Και από θόρυβο πώς πας? 
|
Καλησπέρα φίλε μου κ σ'ευχαριστώ πολύ!
Η αλήθεια είναι οτι οι κούρμπες είναι πιο απότομες κ έχουν μεγαλύτερη απόσταση απο την είσοδο του αέρα μέχρι την πεταλούδα αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα!
Απο θόρυβο τώρα
μετά της 4.400στροφές που μπαίνει ο VVT-i αρχίζει να ξυπνάει κάτι μέσα απο τον χώρο του μοτέρ κ μετά της 5.000στροφές...............κάνει όπως το v-tec κ παρατήρησα μια μικρή διαφορά στο αμαξι μετά της 5.000 με 5.500 κ μέχρι της 6.600 που είναι ο κόφτης πάει πιο νευρικά το στροφόμετρο! Πιστεύω οτι αξίζει.....!
__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ζήσης : 29-04-10 στις 22:41.
|