Θέμα
:
Camber σε 111!
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
#
62
25-04-10, 16:26
NikiforosGT
Offline:
Moderator
Εγγραφή: 18-07-2005
Μοντέλο:
Toyota corolla EE111 turbo
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Σημερα άλλαξα πίσω τις βίδες με άλλες 10mm (οι μαμά είναι 12mm) και έτσι μπορώ πλέον να ρυθμίζω camper πίσω. Ομως και πάλι ενώ τις βίδασα τέρμα μέσα το αμορτισερ δλδ η camper όσο πάει αρνητική με αυτές τις βίδες και πάλι δεξιά πίσω έχω περισσοτερη (μάλλον 1,5 μοιρα ακόμα) σε σχέση με τον πίσω αριστερά τροχό! το συμπέρασμα είναι για μένα ότι πρέπει να είναι στραβό ή το άκρο ή το αμορτισερ! δεν εξηγείται αλλιώς! μαλιστα τώρα που το κοίταξα την Καθαρά Δευτερα 2009 είχα πάει Εύβοια και στον γυρισμό από Σχοινιά έπεσα σε μέγαλη λακούβα με 4 άτομα μέσα στο αμάξι (ένας υπέρβαρος κιόλας) και μου στράβωσαν 2 ζάντες!!! μάλιστα η μια άνοιξε τόσο που ξεφούσκωσε το λαστιχο!!!! λέτε να έγινε ζημιά στο άκρο ή στο αμορτισερ τότε και γαυτό έχει τόσο πολύ αρνητική camper? -1,5 μοίρα διαφορά βγάζει σε μηχάνημα με τον αριστερό!!! σκέφτομαι αν βρω ένα πίσω μαμα top mount να βαλω πάνω το μαμα αμορτισερ να δω διαφορές με το AGX! παραθέτω τις φωτος που φαίνεται πως γίνεται η διαφορά με τις βίδες για να κάνουμε camper πίσω καθως και πως σήκωνα το άκρο για να φτάσω τέρμα - την camper. Να πω ότι για μπροστα η Toyota εχει βίδες σε διάφορα mm για να αλλάζουμε camper (αλλά μόνο για μπροστά) και έχουν 3,5 ευρώ η μια.
NikiforosGT
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: NikiforosGT
Αναζήτηση μηνυμάτων απο τον(ην) NikiforosGT