saab 9-3 aero v6 hirsh, 275 hp 40kgm. Της οικογενειας και το οδηγαω σχετικα συχνα, αυτα τα 40kgm ροπης στις 2000rpms σκοτωνουν, ειναι ικανα να βαλουν σε λειτουργια το traction control ακομα και με τριτη και 40χλμ. Η προσπεραση απλα δεν ειναι αγχωτικη διαδικασια. Και ΗΧΟΣ απο το εξακυλινδρο μοτερ... Ο τροπος που το αυτοκινητο αυτο επιταχυνει ειναι μοναδικος, χαρη στον συνδιασμο τερατωδους ροπης και μακριων σχεσεων του κιβωτιου. Οδηγας μεχρι τις 3000-3500rpms και 200αριζεις για πλακα. Δυσανασχετει αν το πιεσεις σε σφιχτη διαδρομη, μπροστοκινητο+το βαρος του μοτερ μπροστα, αλλα στον ανοιχτο δρομο δε παιζεται. Σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο σε σχεση με τον ανταγωνισμο,ειδικα τον τετρακινητο και τον πισωκινητο, αλλα σιγουρα εχει κατι το διαφορετικο και αυτο το κανει αξιολογο.
__________________
Δημήτρης
|