Θέμα: Οδήγησα...
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 20-04-10, 20:07
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εργοστασιακό Audi 80L '78. 1.3
Το αμάξι είχε τελική 150 με 2 άτομα και λάστιχο 165/13.
Ακαμψία αμαξώματος ήταν άγνωστες λέξεις, όπως και αναρτήσεις, φρένα.
Όταν το πήρα πρώτη φορά, έβαλα 4 φίλους μέσα, ανέπτυξα ταχύτητα γύρω στα 90χλμ κάποια στιγμή και πήγα να φρενάρω σε φανάρι κάπως απότομα. Το αμάξι δε σταμάταγε με τίποτα. Είχαν ζεσταθεί τα φρένα μετά από 1-2 απλά φρεναρίσματα λόγω του έξτρα βάρους. Ευτυχώς δεν υπήρχε κανένας μπροστά αλλιώς θα είχα κόψει ταχύτητα εξαιτίας του μπροστινού...
Άλλη φορά σε πλατεία, είχα μπει κάπως πιο γρήγορα για τα δεδομένα του αμαξιού (που 'να ξερα), με αποτέλεσμα να καβαλήσω το πεζοδρόμιο της πλατείας και να πάρω το μπροστινό ψαλίδι στο χέρι...
Μετά το κάναμε 1.6 και είχε καλές ροπές για την εποχή. Εννοείται πάντα με 4άρι σασμάν και μόνο αριστερό καθρέπτη.

εργοστασιακό Impreza WRX δίλιτρο τετρακούνα του '04 (225ps).
Μέχρι τις 3000στρ. πάει σαν δίλιτρο και δε σε προιδεάζει για το τι ακολουθεί. Μετά τις 3000στρ. που μπαίνει το τούρμπο απλά τρομερό, κολλάς πραγματικά στο κάθισμα και το μόνο που προλαβαίνεις να βλέπεις είναι το στροφόμετρο για να αλλάζεις ταχύτητες... Νομίζεις οτι κινείσαι πάνω σε ένα στρώμα αέρα και είσαι πάντα 100% σίγουρος οτι μπορείς να κυνηγύσεις οτιδήποτε.
Το κόκπιτ δε, σκέτο πιλοτήριο. Τα πάντα βρίσκονται στη θέση που πρέπει να βρίσκονται. Δεν προλαβαίνεις βέβαια να βλέπεις τίποτα απ' αυτά όταν οδηγείς αλλά τα βρίσκεις με κλειστά μάτια.

Φρένα καλά, ροπές τρελές, προσπεράσματα αέρας (με όσα άτομα κι αν είναι μέσα) και κατανάλωση αέρας. Τις αναρτήσεις τις περίμενα κάπως πιο σκληρές αλλά προφανώς είχαν μαλακή ρύθμιση (για τα δεδομένα του αυτοκινήτου πάντα) για να το πάρει και κανένας παππούς (sedan γαρ). Για τους στρατόκ@βλους υπήρχε και η έκδοση Sti αν θυμάστε... εκεί φαντάζομαι θα χάνεται η μπάλα...
Το καινούργιο που ετοιμάζουν (sedan) δεν πρέπει να λέει και πολλά
Απάντηση με παράθεση