Να εχετε υποψη σας πως, το τι γωνιες θα δωσετε στο αμαξι σας ο καθενας εχει να κανει απο την αναρτηση που φορατε απο το προφιλ των ελαστηκων που φορατε και απο το ειδος τον ελαστηκων , και φυσικα απο το στιλ οδηγησης του καθενος. Οταν ειναι μαλακη μια αναρτηση τοσο περισσοτερο καθετε το αμαξι οποτε τοσο αλλαζει η γιωμετρια που εχετε αρχικα ρυθμησει. Οταν το αμαξι ειναι σκληρο και εχετε δωσει πολυ camber δεν υπαρχει περιπτωση να κατσει το αμαξι και να πατησει σωστα το λαστιχο. οποτε εκει εχετε χασει και σε κρατημα και σε ευσταθια. Αν παλι εχετε μπαλονια λαστιχα τοτε το παραπανισιο camber δεν θα σας βλαψει. Αν παλι εχετε λαστιχα που εχουν πολυ προσφηση (slick-semi slick) αυτα θα επιφορτησουν την αναρτηση περισσοτερο οποτε θα χρειαστετε μεγαλυτερες γωνιες απο οτι με συμβατικα λαστηχα. Στις οποιες γωνιες ρυθμηζουμε τους τροχους το κανουμε ωστε να εχει την μεγηστη επαφη το λαστηχο με τον δρομο οταν στρηβουμε. Για αυτο κατα την δικη μου αποψη καλο ειναι τις ρυθμησεις που κανει ο καθενας μας στο αμαξι να τις περνει σαν αναφορα.το καθε αμαξι αναλογως του δικο του set up θελει και το κατι διαφορετικο στην ρυθμηση.
|