Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 23-03-10, 20:10
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα και παλι παιδια.

μολις γυρισα απο συνεργειο.(ενας γνωστος ανοιξε συνεργειο στην περιοχη μου και ηταν πρωην μηχανικος της TOYOTA και ευτυχως που τον βρηκα)
Λοιπον η βαλβιδα του VVTI αφαιρεθηκε απο το αμαξι.
δοκιμαστηκε με τροφοδοσια 12βολτ και κανονικα ανοιγοκλεινε.μετρηθηκε με ωμομετρο και η ωμικη της αντισταση ητανε περιπου 8,3ohm.οπως μου ειπε και το παιδι η βαλβιδα ειναι μια χαρα.Φιλτρακι δεν προλαβαμε να λυσουμε μιας και επρεπε και αυτος να κλεισει και θα το δουμε αυριο μαλλον αλλιως την παρασκευη κανονισαμε να ανοιξουμε το καπακι και να δουμε και το γραναζι του vvti το οποιο οπως μου ειπε ηταν η κυριοτερη αιτια προβληματος κυριως σε YARIS και λιγοτερο σε αμαξια σαν το δικο μου.
ΕΙΔΩΜΕΝ...........

Y.Γ.....λετε να εχει τοση μακα το φιλτρακι πανω του αραγε και να κανει την ζημια?
Αν ανοιξει το καπακι και δει το γραναζι του vvti θα φαινεται-καταλαβει με το ματι αν ειναι εκει το προβλημα? Θελω να πω δηλαδη οτι αν τελικα ειναι εκει το προβλημα η θα υπαρχει μια εμφανη ζημια στο γραναζι??
Απάντηση με παράθεση