Εγω φορτωνω το καροτσι του μικρου και μου τρωει τα 3/4 του πορτ-μπαγκαζ. Απλα το λεω για να μην το θεωρουμε αμελητεο.
Επισης απο βαρος τι λεει? Ειναι πολύ το εξτρα βαρος για ολο αυτο το συστημα? Δλδ μπουκαλα και παρελκομενα ζυγιζουν πολυ?
Παντως ειμαι λιγο επιφυλακτικος με την μετατροπη. Δλδ θα προτιμουσα να αγοραζα αμαξι ετοιμο απο το εργοστασιο να δουλευει με υγραεριοκινηση παρα να κανω μετατροπη το αμαξι μου... Να εχει δοκιμαστει δλδ απο την ιδια την εταιρία για να δουλευει με το συγκεκριμενο μοτερ. Αλλιως οπως γραψανε τα παιδια δουλευει με τα vvti, αλλιως με τα fsi κτλπ... Οπως εγραψε και ο φιλος davarisx, οταν πρωτοεβαλε το συστημα στην αρχη δεν επαιρνε μπρος αμεσως, μετα δεν τραβαγε καλα οταν εμπαινε στο vvti κτλπ και ο μηχανικος δουλευε με το στυλ "βλεποντας και κανοντας". Πχ αυριο μπορει να του βγαλει κατι αλλο και να ξαναπηγαινει πισω για να το φτιαξει ο μηχανικος...
Δεν το λεω για να προσβαλω κανεναν, απλα το αναφερω γιατι αλλιως θα το εχει βγαλει η εταιρία η ιδια μετα απο δοκιμες.
(Ασε που θα εχει προβλεψει και σωστο χωρο για την ρεζερβα...

)