Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 22-03-10, 23:31
mavroidesgt1 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2009
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 199
mavroidesgt1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες,

το δοκίμασα σήμερα το απόγευμα, ήταν αρκετά ευκολο, εξαέρωση γίνεται πολύ ευκολα και κατάλαβα και διαφορά στην συμπεριφορά του τιμονιού
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
σηκωνεις το μπροστινο συστημα στον αερα με ενα γρυλο.
κατω απο το υδραυλικη κρεμαγιερα εχει 2 μεταλικα σωληνακια.
λυνεις το πιο χαμηλο και αδειαζεις τα υγρα.
για να στραγγιξουν γυρνας αριστερα δεξια το τιμονι
κατοπιν βαζεις για πολυ λιγο το αμαξι να δουλεψει ωστε να στραγγιξει και η αντλια στο τιμονι.
ξανατοποθετεις το σωληνακι κατω απο την υδραυλικη κρεμαγιερα .
αφαιρεις το πλαστικο δοχειο υγρων τελειως και το καθαριζεις πολυ καλα μεσα εξω γιατι κραταει πολα υπολειματα.
βαζεις το δοχειο στην θεση του και το γεμιζεις με υγρα υδραυλικου .
βαζεις μπροστα το αμαξι και κοιτας αν θελει συμπληρωμα.
στριβεις το τιμονι τερμα αριστερα και δεξια κανα 2 φορες ωστε να κανει μονο του εξαερωση.
και τελευταιο μολις κατεβασεις το αυτοκινητο απο τον γρυλο κοιτας αν θελει συμπληρωμα το δοχειο και τωρα κλεινεις το καπακι του.
ready!!
Απάντηση με παράθεση