Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
Οι φώτο αυτές που έβαλες είναι τραβηγμένες χωρίς να έχεις βγάλει κανένα πλαστικό ή κάτι σχετικό?!
Σωστά...χωρις να βγάλω τιποτα!!!
Το πρόβλημα όντως είναι στο μπλόκ κ μόνο! Αλλά δεν θα πας να αγοράσεις ένα μπλόκ για να κάνεις την δουλειά σου, αλλά θα πάρεις ένα κλειστό μοτέρ που θα τα έχει όλα μέσα + κ το "νέο" μπλόκ!
Δεν ξέρω αν μπορεί να φτιαχτεί ένα μπλόκ που έχει έναν δύο ή κ παραπάνω οβάλ κυλήνδρους αλλά τα πρώτα μοντέλα κινητήρων είχαν πρόβλημα κ τα επόμενα δεν έβγαλαν ξανά αυτό το πρόβλημα!
Εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι τα μοτέρ με το πρόβλημα είχαν άλλο μέταλλο (φυσικά δεν το ξέρω εγώ προσωπικά αλλά μου το είπανε)κ τα επόμενα είναι λίγο πιο ενησχυμένα!!!
|
Στα πιστονια είναι το πρόβλημα και απο αυτά στην συνέχεια δημιουργειται το προβλημα στο μπλοκ. Δεν υπάρχουν μπλοκ με άλλο μέταλλο και πιο ενισχυμένα!
Η βελτίωση σε αυτά τα μοτερ έγινε ΜΟΝΟ στα πιστόνια!
Για να αναγνωρισεις ενα μοτερ με βελτιωμένα πιστόνια είναι να δεις τον δείκτη λαδιου (είναι μεγαλύτερη η απόσταση της κατω βουλας από την άκρη του δείκτη) και για να είσαι 100% σιγουρος να δεις τα ιδια τα πιστόνια.