
13-03-10, 19:34
|
 |
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Ζηση, τον έχω βρει και τον έχω και φωτογραφία! Να σου πω πως, να το πεις και στον μηχανικό σου! Βάλε ενα καθρεφτάκι πανω ακριβως απο τις ντιζες των ταχυτήτων και θα τον δεις...
|
Οι φώτο αυτές που έβαλες είναι τραβηγμένες χωρίς να έχεις βγάλει κανένα πλαστικό ή κάτι σχετικό?!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
ο λόγος που πρεπει να αντικατασταθεί το μπλοκ και οχι ολοκληρο το μοτερ είναι γιατί γίνεται ο κύλινδρος οβάλ (δλδ αυγό). Δεν υπάρχει ουτε καλύτερο κραμα ουτε τιποτά. Μάλιστα τα μπλοκ αυτά επιστρέφουν στο εργοστάσιο και καποια από αυτά επισκευάζονται και ξαναχρησιμοποιούνται. Τα υπόλοιπα τα λιωνουν και φτιάχνουν καινούρια
Επίσης το πρόβλημα αυτών των μοτερ (οπως εχουμε ξαναπεί πολλές φορες σε άλλα θεματα), είναι οι τρύπες των πιστονιών που χρησιμεύουν για την επιστροφή των λαδιων μετα το "ξυσιμο" του κυλίνδρου από τα ελατηρια.
|
Το πρόβλημα όντως είναι στο μπλόκ κ μόνο! Αλλά δεν θα πας να αγοράσεις ένα μπλόκ για να κάνεις την δουλειά σου, αλλά θα πάρεις ένα κλειστό μοτέρ που θα τα έχει όλα μέσα + κ το "νέο" μπλόκ!
Δεν ξέρω αν μπορεί να φτιαχτεί ένα μπλόκ που έχει έναν δύο ή κ παραπάνω οβάλ κυλήνδρους αλλά τα πρώτα μοντέλα κινητήρων είχαν πρόβλημα κ τα επόμενα δεν έβγαλαν ξανά αυτό το πρόβλημα!
Εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι τα μοτέρ με το πρόβλημα είχαν άλλο μέταλλο (φυσικά δεν το ξέρω εγώ προσωπικά αλλά μου το είπανε)κ τα επόμενα είναι λίγο πιο ενησχυμένα!!!
__________________

|