Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
....πρέπει να βγάλουν το μοτέρ κ να το βάλουν στην άκρη κ να βάλουν νέο μοτέρ το οποίο θα είναι με το νέο κράμμα σιδήρου μπλόκ για να κάνουνε την δουλειά τους!
............
Φιλικά Ζήσης!!!
|
ο λόγος που πρεπει να αντικατασταθεί το μπλοκ και οχι ολοκληρο το μοτερ είναι γιατί γίνεται ο κύλινδρος οβάλ (δλδ αυγό). Δεν υπάρχει ουτε καλύτερο κραμα ουτε τιποτά. Μάλιστα τα μπλοκ αυτά επιστρέφουν στο εργοστάσιο και καποια από αυτά επισκευάζονται και ξαναχρησιμοποιούνται. Τα υπόλοιπα τα λιωνουν και φτιάχνουν καινούρια!
Επίσης το πρόβλημα αυτών των μοτερ (οπως εχουμε ξαναπεί πολλές φορες σε άλλα θεματα), είναι οι τρύπες των πιστονιών που χρησιμεύουν για την επιστροφή των λαδιων μετα το "ξυσιμο" του κυλίνδρου από τα ελατηρια.

