Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από harbov
Ρε παιδια επειδη νομιζω οτι το νουμερο του μοτερ ειναι χαραγμενο πανω στο μπλοκ πως αλλαζεις μοτερ χωρις να το δηλωσεις? Αν οταν πας να περασεις ΚΤΕΟ στο ψαξουν τι θα κανεις? Και μην μου πειτε οτι δεν φαινεται αν θελει καποιος να το δει το βλεπει...
Στον υπερκυβισμο συμφωνω οτι δεν χρειαζεται δηλωμα.
|
ΠΟΛΥ σωστά...ο τυπος κινητηρα και ο αριθμός του μπλοκ είναι χτυπημένοι επάνω στο μπλοκ και δεν είναι απλά το αυτοκόλλητο στον καθρέπτη!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
Κοίτα εγώ δεν ξέρω πολλά απο αυτά εγώ λέω αυτά που μου λέει ο μηχανικός μου!!! Αλλά πήγεναι κ μόνος σου κ ψάξε να βρείς τον κωδικό κ αν τον βρείς πες μου πως τον είδες γιατί εγώ έχω κοιτάξει κ δεν το είδα!!!
Είναι πίσω απο την πεταλούδα του γκαζιού κάτω απο κάτι σωλήνες κ κάτι κολλάρα!!!
|
Ζηση, τον έχω βρει και τον έχω και φωτογραφία! Να σου πω πως, να το πεις και στον μηχανικό σου! Βάλε ενα καθρεφτάκι πανω ακριβως απο τις ντιζες των ταχυτήτων και θα τον δεις...
Παιδιά...
Σε κάθε περίπτωση αλλαγή ΤΥΠΟΥ κινητήρα (δλδ απο 4ΖΖ σε 3ΖΖ ή οποιονδηποτε άλλο) και για να είμαστε νομιμοι, πρέπει να το δηλώσουμε πληρώνοντας το αντίστοιχο παράβολο!
Αν τωρα, αλλάξουμε κινητήρα και βαλουμε ΙΔΙΟΥ τυπου (δλδ 4ΖΖ με 4ΖΖ) δεν χρειαζεται καμια απολύτως ενέργεια για δήλωμα!