Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 13-03-10, 17:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ξέρω αυτά τα μοτερ πως είναι, πάντως ξέρω τα εξής.
Επειδή έχω δηλώσει μοτερ και τότε για να πάρω την άλλη μέρα την άδεια έσκασα όλα μαζί 260 ευρώ (εκεί στα σπιτάκια έξω από το υπουργείο που είναι οι μηχανολόγοι).
Παίρνουν αποτύπωμα ΜΟΝΟ από τον τύπο μοτερ πχ 2Ε, 4Ε κτλ ΔΕΝ δηλώνουμε νούμερο εδώ και χρόνια, ούτε και τον δεύτερο τύπο. ΠΧ εμένα ήταν 4Ε-FE στην άδεια λέει το 4Ε, αν έχουμε παλιά άδεια και λέει και νούμερο ΔΕΝ μετράει! δεν το κοιτάει κανείς! στο σταρλετ η άδεια από 2Ε-ΧΧΧΧΧΧΧ, έγινε σκέτο 4Ε. Επίσης στο ΚΤΕΟ μου το έλεγξαν κανονικότατα! γιατί να μην το δηλώσετε να είστε νόμιμοι? ο νόμος προβλέπει κατάσχεση αυτοκινήτου αν έχει αδήλωτο μοτερ και όπως λέει χαρακτηριστικά, μετατροπές που επιτρέπουν με μηχανικά μέρη την αύξηση υποδύναμης επιτρέπονται, και όταν το μοτερ είναι ίδιου τύπου δεν θεωρείτε αλλαγη κινητήρα όπως πχ από 4A-FE σε 4A-GZE η GE, όπως από 4E-FE σε 4E-FTE αφού η άδεια λέει πλέον μόνο 4Α ή 4Ε και πάει λέγοντας. Επίσης δεν επιτρέπεται αύξηση κυβισμού πάνω από το 25% της υποδύναμης του εργοστασιακού κινητήρα. ΠΧ δεν μπορείς να έχεις 4E-FE και να δηλώσεις 3S-GTE,ν νόμιμα, με άλλους τρόπους ίσως.
Απάντηση με παράθεση