Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 12-03-10, 16:28
Το avatar του χρήστη Ζήσης
Ζήσης Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 344
Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα
Μίλησα πρίν λίγο με τον μηχανικό μου κ ο λόγος που τα γράφω δημόσια είναι γιατί σίγουρα αφορά πολλούς το θέμα αυτό! Απο το λίγο που μιλήσαμε (γιατί είναι σε σεμεινάριο) μου είπε οτι τα μοτέρ τα οποία έχουν πρόβλημα με το μπλόκ τους κ "τρώνε" πολλά λάδια δεν είναι καλό να το επισκευάσεις αλλά να το αλλάξεις γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το πρόβλημα να έρθει πάλι πίσω!

Ο ΛΟΓΟΣ

Το μέταλλο το οποίο είναι κατασκευασμένω το μπλόκ στο προβληματικό/α μοτέρ είναι στην ιδιότητα του (μετάλλου) να ανοίξει μετά απο κάποια χρονική στιγμή κ μετά απο κάποια καταπόνηση είτε καλή είτε άσχημη!
Καλό είναι το μοτέρ να βγαίνει κ να αλλάσετε! Κ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν βάλεις κάποιο άλλο μοτέρ, το καλό είναι οτι είναι σχεδόν ίδια κ το 1.400 κ το 1.600 κ το 1.800 οπτικά(πλίν του 1.800 Celica το οποίο αλλάζεις το καπάκι το πλαστικό) κ δεν χρειάζεται να το δηλώσεις αυτό είναι 1.000% γιατί το νούμερο του μοτέρ είναι ακριβώς πίσω απο την πεταλούδα του γκαζιού κ λίγο πιο κάτω!

Για αρχή αυτό! Μετά θα ξαναμιλήσω κ θα δώ τί άλλο θα μου πεί!
Παραθέτω κ 3 φώτο για να δείτε τις ομοιότητες-διαφορές οπτικά!
Ο πρώτος είναι 1.400. Ο δεύτερος 1.600. Κ ο τρίτος 1.800
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 506100_2_b.jpg (78,3 KB, 86 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 501520_5_b.jpg (68,1 KB, 86 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 186365_s_b.jpg (56,4 KB, 84 εμφανίσεις)
__________________
http://www.auto24.gr

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ζήσης : 12-03-10 στις 16:35.
Απάντηση με παράθεση