Μίλησα πρίν λίγο με τον μηχανικό μου κ ο λόγος που τα γράφω δημόσια είναι γιατί σίγουρα αφορά πολλούς το θέμα αυτό! Απο το λίγο που μιλήσαμε (γιατί είναι σε σεμεινάριο) μου είπε οτι τα μοτέρ τα οποία έχουν πρόβλημα με το μπλόκ τους κ "τρώνε" πολλά λάδια δεν είναι καλό να το επισκευάσεις αλλά να το αλλάξεις γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το πρόβλημα να έρθει πάλι πίσω!
Ο ΛΟΓΟΣ
Το μέταλλο το οποίο είναι κατασκευασμένω το μπλόκ στο προβληματικό/α μοτέρ είναι στην ιδιότητα του (μετάλλου) να ανοίξει μετά απο κάποια χρονική στιγμή κ μετά απο κάποια καταπόνηση είτε καλή είτε άσχημη!
Καλό είναι το μοτέρ να βγαίνει κ να αλλάσετε! Κ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν βάλεις κάποιο άλλο μοτέρ, το καλό είναι οτι είναι σχεδόν ίδια κ το 1.400 κ το 1.600 κ το 1.800 οπτικά(πλίν του 1.800 Celica το οποίο αλλάζεις το καπάκι το πλαστικό) κ δεν χρειάζεται να το δηλώσεις αυτό είναι 1.000% γιατί το νούμερο του μοτέρ είναι ακριβώς πίσω απο την πεταλούδα του γκαζιού κ λίγο πιο κάτω!
Για αρχή αυτό! Μετά θα ξαναμιλήσω κ θα δώ τί άλλο θα μου πεί!
Παραθέτω κ 3 φώτο για να δείτε τις ομοιότητες-διαφορές οπτικά!
Ο πρώτος είναι 1.400. Ο δεύτερος 1.600. Κ ο τρίτος 1.800
__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ζήσης : 12-03-10 στις 16:35.
|